ساخت و فروش ماشین آلات لیزر

خدمات خم و برش ورق در مشهد

خمکاری و برش ورق های فلزی از مهم ترین فرایندهای تولید در صنایع مختلف است. خمکاری روشی برای تبدیل ورق های تخت فلزی به اشکال مورد نظر است. برشکاری نیز فرایندی برای جداسازی و برش ورق های فلزی به قطعاتی کوچک تر می باشد. گروه صنعتی خیام لیزر، پس از تولید و عرضه انواع دستگاه لیزر، خدمات برش و حکاکی لیزر، این بار جهت پاسخ به نیاز مشتریان خود در صنایع مختلف، خدمات خم و برش ورق در مشهد را ارائه می دهد.

مجموعه حرفه ای و معتبر خیام لیزر، بهترین خدمات خم و برش ورق در مشهد شامل برشکاری گیوتین و خمکاری CNC را به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات خمکاری ورق

یکی از اساسی ترین فرایندهای تولید در صنایع مختلف، خمکاری ورق های فلزی است. از کاربردهای این فرایند، ایجاد انحنا در یک ورق فلزی، تولید اشکال حلقوی و تبدیل ورق به ناودانی با سطح مقطع های مختلف است. با توجه به کاربرد روزافزون فرایند خمکاری ورق در صنایع مختلف (خودرو، هواپیما، نظامی و …)، خیام لیزر خدمات خم و برش ورق را در لیست خدمات خود قرار داده است.

خدمات خمکاری CNC در خیام لیزر

در عصر حاضر، با پیشرفت فناوری در عرصه تولید و کاربرد تجهیزات خمکاری CNC، محصولاتی با دقت و کیفیت بسیار بالا تولید شده اند. این ویژگی باعث شده است تا خیام لیزر بکارگیری از این فناوری را در خدمات خم ورق مدنظر قرار دهد. خمکاری ورق به عنوان خدماتی در ادامه برش لیزر آن تعریف می شود. پس از تولید قطعات توسط دستگاه لیزر، آنها تحت عملیات خمکاری در دستگاه CNC قرار می گیرند. این مجموعه با بکارگیری جدیدترین دستگاه های خمکاری CNC، پس از تولید قطعات توسط دستگاه برش لیزر، در صورت نیاز مطابق نقشه عملیات خمکاری را انجام می دهد. بهره گیری از جدیدترین فناوری ها، دقیق ترین نرم افزارها و سنسورها، این مجموعه را به یکی از شرکت های نامی در حوزه خم ورق های فلزی تبدیل کرده است.

 انجام هر دو عملیات برش و خمکاری در این مجموعه، نقشی مهم در بهینه سازی دقت، سرعت و هزینه خدمات برش لیزر و خمکاری ورق دارد. خیام لیزر مفتخر است تا با تکیه بر کادری مجرب و تجهیزاتی به روز، خدمات برش و خمکاری ورق را برای فعالین در حوزه های صنعتی مختلف انجام دهد. دستگاه CNC برای خمکاری یا فرم دهی انواع فلزات با ابعاد، ضخامت و جنس مختلف کاربرد دارد. مزایای استفاده از این دستگاه در فرایند خمکاری عبارت است از:

  • قابلیت تولید در حجم بالا
  • امکان پرداخت ثانویه
  • سرعت بالای روند کار

خدمات خم و برش ورق در مشهد تلاش می کند تا صفر تا صد تولید مشتریان خود را بیشترین دقت، کیفیت و زمان بندی مطلوب انجام دهد.

خدمات خم و برش ورق در مشهد

دنبال خدمات حکاکی و برش لیزری هستی؟

مجموعه خیام لیزر اینجاست تا هر خدماتی که میخوای رو با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت برات انجام بده! از حکاکی و برش پارچه گرفته تا حکاکی چوب و پلکسی!

هر سوالی درمورد خدمات دارین میتونین از کارشناس های خیام لیزر بپرسین.

ارتباط با کارشناسان خیام لیزر
09159215066

مزایای خدمات خمکاری ورق

  • قیمت رقابتی
  • دقت و سرعت بالا در تحویل سفارشات
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در انجام عملیات
  • زاویه خم بدون نقص

نمونه های خم و برش ورق در مشهد

 

نمونه خم کاری و پرس برک

 

نمونه دیگری از خم کاری پرس برک

 

خدمات برش ورق با گیوتین در خیام لیزر

گیوتین از دستگاه های کاربردی برای برش ورق هایی با طول زیاد است. این دستگاه به دلیل تسهیل و سرعت عملیات برشکاری در صنعت بسیار پرکاربرد شناخته می شود. عملیات برش توسط گیوتین از طریق حرکت یکنواخت دو تیغه (تیغه پایین ثابت و تیغه بالای برش زننده) روی هم انجام می شود. برای بهره مندی از خدمات خم و برش ورق در مشهد و اطلاع از قیمت برش ورق با گیوتین با کارشناسان ما در خیام لیزر در تماس باشید. این مجموعه با توجه به سفارش و کاربرد مورد نیاز مشتریان خود، خدمات خمکاری ورق را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

دستگاه گیوتین یکی از حرفه ای ترین روش های برش ورق است که دارای سرعت و دقت بالایی است. دستگاه گیوتین قابلیت برش انواع ورق آهن تا ضخامت 6 میلی متر و طول 3 متر را دارد. همچنین برش ورق استیل را تا ضخامت 4 میلی متر انجام می دهد. استفاده از این دستگاه، روشی سریع و ایده آل برای ورق های فلزی در طول زیاد است. با توجه به نوع و ضخامت ورق مشتریان، زاویه برش ها با این دستگاه تنظیم می شود. ایجاد برش هایی دقیق، تمیز و چهارگوش از ویژگی های عملیات برش با گیوتین است. تجهیز دستگاه برش ورق به واحد کنترل رایانه ای CNC امکان کنترل عملکرد دستگاه برای برش ورق های مختلف را فراهم می کند. ضمن تنظیم فاصله تیغه، زاویه تیغه و جریان با CNC ایجاد برش های دقیق با دستگاه گیوتین امکان پذیر است.

با دانش گسترده تیم اجرایی ما در زمینه نحوه انجام برش ورق های فلزی، بهترین خدمات برشکاری ورق را در خیام لیزر تجربه می کنید. 

برای اطلاع از قیمت خدمات برش ورق در خیام لیزر با کارشناسان ما در تماس باشید.

09159215066

مزایای برش ورق با گیوتین

  • بهترین روش برای انجام برش های طولی
  • ایجاد لبه های صاف و تمیز با حداقل میزان دندانه
  • اجرای سریع تر برش ورق
  • دقت بالای برش
  • روشی مقرون به صرفه و کم هزینه
  • عدم تولید تراشه در برش ورق
  • قابل استفاده برای برش انواع فلزات (نرم و سخت)
  • تولید حداقل ضایعات

خدمات خم برک در مشهد

ما در خیام لیزر کلیه خدمات خم برک را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای شما عزیزان ارائه می دهیم.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم روبرو وارد نمایید. و یا می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفر زاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد