درباره ما (شرکت خیام لیزر)

درباره ما (شرکت خیام لیزر)

شرکت خیام لیزر از سال ۱۳۹۰ و با پشتوانه سال ها حضور در عرصه صنعت کشور عزیزمان ایران شروع به فعالیت نمود. در خیام لیزر کوشیده ایم تا با بکار گیری تجارب ارزشمند گذشته و با بهره گیری از دانش روز دنیا در کنار تیم های متخصص فعال در زمینه های فنی و ساخت، فروش و خدمات پس از فروش، کارآفرینی و … و همچنین همکاری با صنایع مختلف کشور اعم از دولتی، خصوصی و به ویژه بنگاه های کوچک زودبازده، نقشی موثر در ایجاد فضاهای تازه در خلق مشاغل نو و رونق و بهـبود فـضای کسب و کار با استفاده مفید از دانش و تکنولوژی لیزر را داشته بـاشیــم. خدمات دستگاه برش لیزر را از خیام لیزر بخواهید!

امید است با تکیه بر الطاف الهی بتـوانیم در راستای پـیشبرد اهداف عـالی شـرکت کمک شایانی به رشد و پویایی صـنعت لیزر کشور بنماییم.

 

درباره ما (شرکت خیام لیزر)

ترابری سریع

حمل و نقل متنوع

قیمت مناسب​

پشتیبانی سریع​

چرا خیام لیزر را انتخاب کنیم؟

درباره ما (شرکت خیام لیزر)

اگر قصد خرید دستگاه لیزر حکاکی و برش غیرفلزات را برای کسب و کار خود دارید، مجموعه حرفه ای خیام لیزر، از طریق کارشناسان مجرب و خبره مشاوره لازم را به شما ارائه خواهد داد. فناوری لیزر به کار رفته در تجهیزات حکاکی‌ وبرش غیرفلزات، امکان حکاکی غیر فلزات را با بالاترین سرعت و دقت فراهم ساخته است.

خیام لیزر به عنوان تخصصی ترین ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات و غیرفلزات در شرق کشور، انواع دستگاه های برش لیزری را به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و ارمنستان صادر می کند. صادرات تجهیزات برش لیزر توسط خیام لیزر، بیان گر سطح کیفی و عملکرد بهینه آن می باشد.

برای سفارش دستگاه برش لیزر با ابعاد و امکانات مورد نظر خود می توانید با کارشناسان مجموعه خیام لیزر ارتباط برقرار کنید.

0 +
فروش موفق
0 +
نصب موفق
0 +
رضایت مشتری

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید