برش چرم مصنوعی با دستگاه لیزر چرم خانگی + قیمت دستگاه لیزر چرم دوزی

دستگاه برش چرم خانگی

دستگاه لیزر چرم، یکی از کاربردی ترین انواع دستگاه حکاکی و برش لیزر می باشد که می توانید در کسب و کارهای کوچک و بزرگ از آن استفاده کنید. دستگاه برش لیزر چرم، به دلیل سایز کوچکی که دارد، به عنوان دستگاه لیزر چرم خانگی نامگذاری شده است. بی شک، یکی از روش‌ های کسب درآمد و تأسیس یک کسب و کار خانگی، خرید دستگاه برش چرم خانگی است. چون شما می توانید با کمک آن برش چرم مصنوعی و طبیعی را به سادگی انجام دهید و وسایل متنوعی مانند کیف چرم، کفش چرم، کمربند چرم و غیره را در بالاترین کیفیت تولید کنید. در ادامه با مشخصات و قیمت دستگاه لیزر چرم دوزی آشنا خواهید شد.

معرفی دستگاه لیزر چرم خانگی

دستگاه برش چرم خانگی یکی از انواع دستگاه برش لیزری چرم است که کوچکترین نوع دستگاه‌ برش و حکاکی لیزر خانگی محسوب می‌شود. توان این دستگاه‌ های خانگی در حدود ۴۰ وات است. توان آن‌ها به طور معمول برای برش دادن مناسب نیست. با این وجود اگر در شرایطی نیاز داشتید، می توانید از تمام توان دستگاه استفاده کرده و برای برش دادن ضخامت‌های خیلی کم از آن بهره بگیرید. بهتر است این نکته را یادآور شویم که کاربرد اصلی این دستگاه حکاکی بر روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی است.

این دستگاه دارای ابعاد کوچک و توان کمتری است. این موضوع سبب می‌ شود تا هزینه مورد نیاز برای ساخت کاهش پیدا کرده و به سبب آن قیمت دستگاه برش لیزری خانگی نیز مناسب و به صرفه باشد تا افراد به جهت راه‌ اندازی کسب و کار خانگی و حکاکی بر روی چرم بتوانند از آن استفاده کنند.

ویدیو نمونه کار دستگاه برش لیزر چرم

 

مشخصات دستگاه لیزر برش چرم (غیر فلزات چیتا)

قیمت دستگاه برش لیزری غیر فلزات

این دستگاه قدرتمند به عنوان بهترین دستگاه لیزر برش چرم و پارچه می باشد که قابلیت انواع برش غیر فلزات را دارد. دستگاه لیزر چرم خانگی با توان بالا و کیفیت مثال زدنی، مثل یک ماشین پولساز، آماده خدمت به شماست! کافیست طرح های مورد نظر خود را به این دستگاه بدهید تا در کمترین زمان و بالاترین دقت (1000 mm/s سرعت حکاکی) و (300 mm/s سرعت برش ) طرح مورد نظر را برای شما حک و برش دهد.

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره تخصصی، لطفا شماره تماس خود را در فرم وارد نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفرزاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

کاربرد دستگاه های لیزر برش چرم

در سال‌ های گذشته که استفاده از دستگاه برش چرم خانگی رواج زیادی نداشته است، حکاکی بر روی چرم بیشتر به صورت دستی انجام می شد. انجام دستی حکاکی بر روی چرم برای افراد هزینه و زمان زیادی در برداشته است، اما امروزه با استفاده از این تکنولوژی مخصوص حکاکی با کیفیت بیشتر و در زمان کمتری انجام می‌شود. در این قسمت بهتر است به این نکته اشاره کنیم که حکاکی و برش چرم مصنوعی و طبیعی تنها یکی از کاربرد‌های این دستگاه لیزری می باشد. این دستگاه در برش لیزری پارچه، نمد، فوم و غیره نیز کاربرد دارد.

در صورتی که در صنف صنایع دستی فعالیت دارید و انواع طرح های تزئینی را تولید می کنید، بهترین دستگاهی که می‌تواند در نوع کسب و کارتان به شما کمک کند دستگاه لیزر برش غیرفلزات می باشد. چرا که شما می بایست جلوی هزینه های اضافی را بگیرید و البته سرعت عمل خود را در برش انواع سطوح بالا ببرید ،پس با کمک دستگاه برش لیزری چرم می توانید به این خواسته خود برسید و هر نوع برش را با دقت بالا انجام دهید.

برش و حکاکی لیزر چرم طبیعی

چرم طبیعی یکی از خاص ترین انواع مدل چرم می باشد که افراد شیک پوش و لاکچری از این چرم ها استفاده می کنند. که البته توصیه می کنیم کمتر از این چرم استفاده کنید تا شما هم قدمی کوچک در حفظ حیوانات انجام دهید. اما به طور کلی چرم های طبیعی از کیفیت و قیمت بیشتری برخوردار هستند.

برش چرم مصنوعی (حکاکی چرم مصنوعی)

برش چرم مصنوعی نمونه دیگری از کاربرد دستگاه لیزر می باشد. چون قیمت آن مناسب تر بوده و می توانید برش های مختلفی را روی آن تست و اجرا کنید. مدل های مختلفی از برش و حکاکی روی این مدل از چرم وجود دارد که می توانید آن ها را مشاهده کنید. با کمک حکاکی لیزر می توان روی انواع کیف ها طرح برند یا نقاشی مورد نظر را به سادگی حک کرد.

برش انواع غیر فلزات

هر دستگاه برش غیر فلزاتی که در صنعت لیزر وجود دارد، قابلیت برش و حکاکی انواع اجسام غیر فلزی را دارا است و این مهم ترین مزیت دستگاه های برش لیزر می باشد. سایر محصولاتی که می توانید با این دستگاه روی آن برش و حکاکی انجام دهید. عبارتست از: لیزر چوب و برش پلکسی گلاس و …

نحوه کار با دستگاه لیزر چرم خانگی

با وجود نیاز به تخصص و آشنایی، کار با دستگاه لیزر چرم خانگی اصلا پیچیده نیست و شخص در زمان کوتاهی می تواند کار با آن را یاد بگیرد. دستگاه های لیزر متعددی در بازار موجود است که خریدار با بررسی ویژگی ها و قیمت آن ها می تواند نوع مناسب آن ها را انتخاب و خریداری نماید.

اگر قصد دارید از دستگاه برش چرم خانگی، به منظور حکاکی و برش چرم مصنوعی و طبیعی استفاده کنید، بهتر است بدانید که با این دستگاه می‌ توانید طرح‌ های پیچیده و زیبا را به سادگی بر روی چرم اجرا نمایید. کار کردن با این دستگاه نیز بسیار آسان بوده به این منظور پیشنهاد می شود قبل از شروع به کار طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن طرح یک فایل داشته باشید.

سپس فایل مربوط به طرح را وارد دستگاه کرده، در مرحله نهایی هم چرم مورد نظر خود را در دستگاه قرار دهید تا در نهایت طرح انتخابی شما با کیفیت و دقت بالایی بر روی آن حکاکی شود. این روش حکاکی بر روی چرم در مقایسه با روش‌ های سنتی مزایای زیادی دارد.

نمونه کار دستگاه برش لیزر چرم

 

قیمت دستگاه لیزر چرم دوزی (لیزر برش چرم)

آیا می دانید قیمت دستگاه برش لیزری خانگی چقدر است؟ قیمت دستگاه لیزر چرم، متناسب با مدل دستگاه متفاوت می باشد. همانطور که مطلع شدید انواع مختلفی از دستگاه های برش و حکاکی غیر فلزات قابلیت برش و حکاکی چرم را دارا هستند.

برای خرید دستگاه برش لیزری و یا دریافت انواع خدمات می توانید با شماره های 09152159636 و 05136516161 تماس بگیرید.

مزایای دستگاه برش چرم خانگی

دستگاه لیزر چرم خانگی

در گذشته از این دستگاه ها فقط برای مشاغل و صنایع بزرگتر استفاده می شد، ولی اکنون برای کسب درآمد و با پیشرفت در تولید این دستگاه ها در صنایع کوچکتر نیز استفاده می شوند. یکی از مزایا و ویژگی های دستگاه های مذکور این است که برای نمد، پارچه، کاغذ و… کاربرد دارند و علاوه بر برش، حکاکی هم انجام می دهند.

از جمله مزایای دستگاه لیزر چرم می‌ توان به این موارد اشاره کرد که کیفیت کار در مقایسه با روش‌ های سنتی بیشتر است. طرح مورد نظر با دقت زیادی بر روی چرم حکاکی می‌ شود. از همه مهمتر اینکه با استفاده از دستگاه، سرعت حکاکی افزایش پیدا می‌ کند که این موضوع خود سبب صرفه‌ جویی در وقت و انرژی می‌ شود‌. از دیگر مزایای دستگاه برش لیزر چرم قابلیت متصل شدن به کامپیوتر می باشد که کار را برای مصرف کنندگان آسان تر و سریع تر نیز کرده است.

یکی از بهترین مزایای دستگاه برش لیزر این است که می‌ تواند چرم را به صورت چند لایه برش دهد. یعنی شما چندین لایه چرم را روی هم قرار می دهید و طرحی که مد نظر دارید را به وسیله دستگاه لیزر برش چرم برش می دهید. مطمئن باشید این فرایند بدون خطا انجام می شود. برش چند لایه چرم را به هیچ عنوان نمی توان با ابزار های سنتی انجام داد. این کار با ابزارهای سنتی چون قیچی یا تیغ مخصوص کاملا محال است.

دستگاه لیزر برش چرم طبیعی و مصنوعی

در گذشته به منظور حکاکی بر روی چرم از روش‌ های دستی استفاده می شد که این روش ها وقت و هزینه زیادی از افراد می گرفت. اما خوشبختانه امروز تجهیزات صنعتی مورد نیاز به منظور کار با چرم در ابعاد بزرگ و کوچک برای مصارف صنعتی و خانگی موجود هستند که از رایج ترین آنها می‌ توانیم به دستگاه برش چرم خانگی اشاره کنیم. هدف اصلی استفاده از این دستگاه حکاکی بر روی انواع چرم است. چرم های قابل برش و حکاکی با این دستگاه شامل چرم مصنوعی، طبیعی، بازسازی شده، لایه لایه و مدل های دیگر آن اشاره کرد.

آثار شگفت انگیز دستگاه برش لیزری خانگی

باقی ماندن اثر برش

در صورتی که شما به صورت سنتی چرم را برش دهید مطمئنا جای تیغ برش یا قیچی روی چرم باقی می ماند که زیبایی برش را از بین می‌ برد و شما نمی توانید این کار را به مشتری ارائه دهید. اما در صورت استفاده از دستگاه برش لیزر چرم، هیچ نوع اثری از برش بر روی چرم باقی نمی‌ ماند و پارگی های که در اثر برش قیچی معمولا ایجاد می شد، دیگر در برش چرم مصنوعی یا طبیعی با لیزر دیده نمی شود.

مشکل دیگری که در روش سنتی برای برش چرم وجود دارد این است که قیچی در برخی قسمت های برش نمی تواند به خوبی حرکت کند و ممکن است در برخی از قسمت‌ ها پارگی های ناخواسته ایجاد شود و طرح را خراب کند. اما دستگاه برش لیزری خانگی، این مشکل را نیز برطرف کرده است. چون دستگاه دقیقا همان طرحی را که به آن داده شده برش می دهد.

کلام آخر، دستگاه لیزر چرم بهترین گزینه برای شروع کسب و کار

خوشبختانه امروزه تجهیزات صنعتی مورد نیاز به منظور کار با چرم، در ابعاد کوچکتر برای مصارف خانگی موجود هستند. بنابراین شما با اطلاع از قیمت دستگاه لیزر چرم دوزی و تهیه آن به راحتی می‌ توانید یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید. استفاده از این دستگاه پیشرفته و دقیق، سبب شده تا حکاکی بر روی چرم با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، از طرفی سرعت انجام کار نیز افزایش پیدا کرده است. از جمله مزایای استفاده از دستگاه لیزر چرم خانگی می‌ توان به بازدهی بالا و کاربری آسان آن اشاره کرد.

همچنین این دستگاه دور ریز مواد در برش چرم مصنوعی و طبیعی را بسیار کاهش می‌ دهد.

اگر علاقمند به تولید لوازم چرم هستید، دستگاه برش چرم خانگی، بهترین گزینه برای شما است. در صورتی که قصد تهیه این دستگاه از مجموعه حرفه ای و باتجربه خیام لیزر را دارید می توانید با شماره 05136072452 تماس بگیرید.


سوالات متداول

چگونه سفارش دستگاه برش لیزر چرم بدهیم؟

درصورتی که قصد تهیه دستگاه لیزر چرم خانگی را دارید و می خواهید انواع چرم مصنوعی و طبیعی را با آن برش دهید، می توانید با شماره 05136072452 تماس بگیرید. برای دریافت قیمت دستگاه لیزر چرم دوزی کلیک کنید.

مزایای دستگاه برش چرم خانگی چیست؟

از جمله مزایای استفاده از دستگاه برش چرم خانگی می‌ توان به راندمان و بازدهی بالای آن اشاره کرد. استفاده از این دستگاه دور ریز مواد را بسیار کاهش می‌ دهد. کار کردن با دستگاه لیزر چرم خانگی، بسیار ساده است، شما می‌ توانید زیباترین طرح ها را روی چرم خلق کنید‌.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *