ساخت و فروش ماشین آلات لیزر

خدمات برش لیزر غیر فلزات

برش لیزر غیرفلزات

امروزه دستگاه های برش لیزری غیرفلزات از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند، زیرا در صنایع مختلفی کاربرد دارند. این دستگاه ها برای حکاکی بر روی متریال هایی مانند شیشه، چوب، مقوا، پارچه، چرم، طلق، MDF و غیره استفاده می شوند. لازم است بدانید در کنار کیفیت دستگاه، برش غیر فلزات نیاز به مهارت و تبحر بالایی دارد تا نتیجه ای بی عیب و نقص در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین دلیل شما باید در انتخاب کارگاه برش لیزری دقت ویژه ای به خرج دهید. مجموعه خیام لیزر با استفاده از اوپراتورهای با تجربه و دستگاه های به روز بهترین خدمات برش لیزر غیر فلزات را در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما با اطمینان خاطر می توانید کار خود را به ما بسپارید.

کاربردهای مختلف برش غیر فلزات با لیزر

 

از این روش حکاکی در صنایع گوناگون مانند صنعت خودروسازی، نظامی، پزشکی و غیره استفاده می شود. از دیگر کاربردهای آن می توان به ساخت لوح تقدیر، پلاک، تندیس، ماکت، کیف و کفش، برش انواع پارچه و ایجاد طرح بر روی آن ها اشاره کرد. تمامی این موارد در دسته خدمات برش لیزر غیر فلزات قرار می گیرند. جهت دریافت قیمت و مشاوره می توانید با شماره 09159215066  تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات برش لیزر غیر فلزات خیام لیزر

خدمات برش لیزر غیر فلزات

دنبال خدمات حکاکی و برش لیزری هستی؟

مجموعه خیام لیزر اینجاست تا هر خدماتی که میخوای رو با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت برات انجام بده! از حکاکی و برش پارچه گرفته تا حکاکی چوب و پلکسی!

هر سوالی درمورد خدمات دارین میتونین از کارشناس های خیام لیزر بپرسین.

ارتباط با کارشناسان خیام لیزر
09159215066

دستگاه برش غیر فلزات معمولا با استفاده از گاز co2 کار کرده و با این نام شناخته می شود. استفاده از این گاز باعث می شود نتیجه کار تمیز و باکیفیت باشد. این روش حکاکی بسیار سریع تر از روش های سنتی انجام شده و هزینه اجرای آن نسبت به سایر متدها ارزان تر است. همانطور که دیدید این روش در بخش های مختلفی کاربرد دارد، در ادامه در مورد مزایای این متد توضیحاتی ارائه می دهیم.

  • کیفیت خدمات و نتیجه کار در این روش خیلی بهتر از روش های دیگر مخصوصا راه های حکاکی قدیمی است.
  • سرعت انجام کار در این روش بسیار بالا است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان محصولاتی با تعداد بالا تحویل بگیرید.
  • برش غیرفلزات در خیام لیزر، کمترین میزان آسیب را به متریال دارد؛ برای مثال ماده اولیه در هنگام کارر، تاب بر نداشته و خم نمی شود.
  • طرح های پیچیده و متنوع با این روش قابل انجام است؛ همین مورد باعث شده افراد زیادی به برش لیزر غیرفلزات روی آورند.
  • برش لیزر غیرفلزات در این مجموعه، بدون وجود لبه های اضافی در تمیز ترین حالت ممکن انجام می شود.
  • برش لیزر هیچ تفاوتی در خواص فیزیکی و شیمیایی محصولات وارد نمی کند.
  • خطای دستگاه های خیام لیزر بسیار پایین بوده و طرح بدون هیچ مشکل و عیبی بر روی محصول حک می شود.
  • ایمنی کار با دستگاه های برش غیرفلزات بالا بوده و هیچ خطری اوپراتورها را تهدید نمی کند.

نحوه کار برش لیزر در متریال های غیر فلزی

 

دستگاه های برش غیرفلزات به خوبی با کامپیوتر سینک می شوند. شما می توانید طرح دلخواه خود را توسط برنامه اتوکد ترسیم کرده و به سیستم خود وارد کنید. دستگاه برش این طرح را با استفاده از لیزر و بدون تماس مستقیم و به صورت غیرفیزیکی بر روی محصول برش می دهد. در واقع این عمل را از طریق سوزاندن، ذوب کردن و تصعید انجام می دهد. بعد از انجام برش، گاز سطح برش را با فشار پاک می کند. به همین دلیل نتیجه کار کاملا صاف و باکیفیت خواهد بود. علاوه بر این موارد، مهارت اوپراتور نیز بر روی نتیجه کار می تواند تاثیرگذار باشد.

خیام لیزر، به عنوان مجهزترین مرکز جامع خدمات صنعتی با بکارگیری کارشناسان مجرب می تواند محصول نهایی شما را با بهترین طرح و کیفیت آماده کند.

خیام لیزر، بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات برش لیزر غیر فلزات

اگر به دنبال مجموعه ای هستید تا با خیال راحت محصولات غیرفلزی خود را به آن ها جهت برش و حکاکی بسپارید، خیام لیزر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. این مجموعه انواع خدمات برش لیزر غیر فلزات مانند چرم، چوب، طلق، پارچه و … را بر عهده می گیرد. شما می توانید از نمونه کارهای خیام لیزر دیدن کرده و با خیالی آسوده سفارش های خود را به ما بسپارید.

 

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم روبرو وارد نمایید. و یا می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفر زاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد