ساخت و فروش ماشین آلات لیزر

با دستگاه لیزر نمدی، کسب و کاری پرسود ایجاد کنید!

لیزر نمدی

لیزر نمدی در برش انواع الگوهای نمدی و محصولات تزیینی و زینتی کاربرد دارد و می تواند محصولاتی با کیفیت تولید کند. این کیفیت عالی، به دلیل سرعت، دقت و ظرافت دستگاه های برش لیزری پارچه می باشد. لازم است بدانید، نمد نوعی پارچه پشمی ارزان قیمت و پرکاربرد است که در رنگ بندی هایی زیبا و متنوع تولید می شود. شما می توانید در تولید و ساخت انواع کیف، جامدادی، رومیزی و عروسک و غیره استفاده کنید.

دستگاه لیزر، بهترین ابزار برای برش نمد

امروزه ابزارهای مختلفی برای برش نمد در بازار وجود دارد. چگونه تصمیم می گیرید از کدام ابزارها برای پروژه خود استفاده کنید؟ آیا شما نیاز دارید بصورت مداوم برش یک شکل ایجاد کنید؟ الگوی شما کوچک است یا بزرگ؟ آیا شامل جزئیات پیچیده ای است؟ همه این عوامل به شما کمک می کند تا تعیین کنید از کدام ابزارها و روش انتقال الگو استفاده کنید که مسلما بروزترین و مناسب ترین ابزار، دستگاه برش غیر فلزات است. یکی از مهمترین دلایل استفاده و محبوبیت دستگاه های برش لیزر نمدی در حوزه نمد و پارچه ،توانایی بارگذاری الگوها در این دستگاه ها است.

در دستگاه برش نمد، با استفاده از بارگذاری و وارد کردن الگو ها بوسیله ی نرم افزار مخصوص دستگاه های برش، می توان در کمترین زمان حجم بالایی از نمد را با ظرافت و کیفیت بالا، با اندازه و شکل یکسان برش داد که این امر باعث بهبود سرعت به مشاغلی که در حوزه تولید کیف و محصولات زینتی فعالیت می کنند، شده است.

با ویژگی های دستگاه برش لیزری نمد آشنا شوید

ویژگی های لیزر نمدی

امروزه  استفاده از دستگاه برش لیزر نمدی، در بازار کار برش لیزری به دلیل کاربری ساده، پذیرش الگوهای فراوان و داشتن سرعت و دقت بالا محبوبیت فراوانی در اکثر صنایعی که با برش و حکاکی سروکار دارند پیدا کرده و باعث تحولی عظیم در این کسب و کار ها شده است. در ادامه ویژگی های برش لیزری نمدی را به شما معرفی می کنیم.

  • دستگاه برش لیزری نمد دارای یک لوله لیزر با دقت و قدرت بالا است و با استفاده از ساختاری فولادی ضمن بالابردن ظرافت و درصد پایین خطا، باعث می شود، پس از کار طولانی مدت، نیازی به کالیبراسیون دستگاه نباشد.
  • دستگاه برش لیزری نمد از سیستم کنترل پیشرفته ای استفاده می کند که با برش پی در پی با سرعت بالا و کوتاهترین عملکرد انتخاب مسیر کار، بهره وری کار را بهبود می بخشد.
  • دستگاه های برش لیزر از ریل راهنمای خطی با دقت بالا و سیستم نوری ضد گرد و غبار استفاده می کنند که کیفیت کار را بهبود می بخشند و طول عمر دستگاه را افزایش می دهند.
  • در دستگاه های برش لیزر از قطعاتی مانند لنزهای فوکوس و آینه بازتابنده، لوله لیزری برای دقت و ظرافت، با بازده بالا و ثابت استفاده شده است.
  • دستگاه برش لیزر نمدی دارای سیستم خنک کننده آب با حفاظت از زنگ خطر است. معمولا از چیلر آب برای محافظت از لوله لیزر و طولانی شدن طول عمر لوله لیزر استفاده می کنند.

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره تخصصی، لطفا شماره تماس خود را در فرم وارد نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفرزاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

آیا کاربرد دستگاه برش لیزر نمدی را می دانید؟

دستگاه های برش غیرفلزات کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارند. حکاکی و برش اکریلیک، برش و حکاکی صفحه دو رنگ و سایر موارد تبلیغاتی نمونه های از کاربرد دستگاه برش غیرفلزات در صنعت تبلیغات است. در صنعت پارچه و چمدان از دستگاه لیزر چرم خانگی برای برش چرم و پارچه نیز استفاده می کنند. در صنعت مدل، صنایع دستی و هنر از دستگاه های لیزر نمدی در ساخت مدل ساخت و ساز ،ساخت ماکت های هواپیمایی و دریایی، برش اسباب بازی های چوبی، حکاکی و برش کاغذ، چوب، محصولات بامبو، چرم، پوسته، عاج و سایر موارد استفاده می کنند. این دستگاه ها در صنعت بسته بندی و دکوراسیون نیز بسیار پرکاربردند.

نتیجه گیری، همه چیز درباره دستگاه برش نمد

دستگاه لیزر نمد، می تواند برش های زیبا و باکیفیتی روی انواع نمد، پارچه و غیره ایجاد کند. با توجه به قیمت مناسب این متریال، شما می توانید با خرید دستگاه لیزر مناسب، کسب و کاری پرسود برای خود ایجاد کنید. شرکت توسعه و فناوری خیام لیزر مفتخر است بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های برش لیزر فلزات و غیرفلزات را با پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی به بازار عرضه کرده و در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهد. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما 05136072452 تماس بگیرید.

سوالات متداول

لیزر نمدی چیست؟

لیزر نمدی در برش انواع الگوهای نمدی و محصولات تزیینی و زینتی با کیفیتی عالی کاربرد دارد.

چطور لیزر نمدی سفارش دهیم؟

برای سفارش لیزر نمدی می توانید با شماره 05136072452 تماس گرفته و از متخصصین خیام لیزر مشورت بگیرید.

نظرات شما