بهترین مارک دستگاه برش لیزر در ایران و دنیا

بهترین برند دستگاه برش لیزر

امروزه دستگاه برش لیزر به‌ عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزار برش در سراسر جهان به شمار می‌رود. این ماشین صنعتی کارها را با سرعت فوق العاده خوبی انجام داده و در نهایت محصولی با کیفیت بالا در خروجی به شما تحویل می دهد.

این دستگاه بوسیله برندهای مختلفی تولید می شود، اگر قصد خرید یکی از این ماشین آلات پیشرفته را دارید، می توانید بهترین مارک دستگاه برش لیزر را از شرکت هایی چون خیام لیزر، تروتک (Trotec)، بودر لیزر (Bodor Laser) و سایر شرکت های ایرانی و بین المللی تهیه نمایید.

بهترین مارک دستگاه برش لیزر در ایران و دنیا کدام است؟

یکی از پردرآمد ترین بازارها در صنایع مختلف، بازار کار برش لیزری می باشد. این بازار جزء بروز ترین فضاهای کسب و کاری بوده و از تنوع زیادی برخوردار است، به طوریکه از حوزه پارچه و چرم تا شیشه و فلزات را شامل می شود. با توجه به اینکه متقاضیان دستگاه برش و حکاکی لیزر بسیار زیاد می باشند، تولیدکنندگان مختلفی اقدام به تولید این محصول نموده اند. به این ترتیب شما متناسب با کسب و کار و بودجه ای که در اختیار دارید می توانید این وسیله کاربردی را برای خود خریداری کنید و دستتان برای انتخاب بازاست.

در این بخش شرکت هایی را که بهترین مارک دستگاه برش لیزر غیرفلزات را در سبد تولید خود دارند، معرفی کرده ایم تا بتوانید بهترین دستگاه برش لیزر را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

  • خیام لیزر (khayamlaser)
  •  Bodor Laser
  • Trotec
  •  Trumpf
  • Bystronic
  •  han’s laser
  •  Huagong Laser
  •  Chutian
  • Foshan HSG
  • Amada

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره تخصصی، لطفا شماره تماس خود را در فرم وارد نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفرزاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

خیام لیزر، بهترین مارک دستگاه برش لیزر در ایران

دستگاه 1590d

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های برش لیزری، مجموعه تخصصی خیام لیزر می باشد. این شرکت همراه با یک تیم مجرب و متخصص علاوه بر تولید دستگاه برش لیزر در زمینه های فنی و تخصصی، همچنین خدمات پس از فروش به ارائه خدمت به مشتریان خود می پردازد.

شرکت خیام لیزر با هدف بهبود فضای کسب و کار و ساده سازی فرآیند تولید محصولات با کیفیت و متنوع در صنایعی چون پارچه، کیف و کفش و … با مجموعه های مختلف دولتی و خصوصی به ویژه بنگاه های زود بازده همکاری پیوسته و موثر داشته است.

در این مجموعه شما می توانید انواع خدمات دستگاه های برش فلزات و خرید مدل های متنوع دستگاه برش لیزر غیرفلزات را متناسب با نیاز خود انجام دهید.

مزایای دستگاه برش لیزری خیام لیزر

مزایای دستگاه برش لیزری خیام لیزر

امروزه استفاده از سیستم های برش لیزری مثل دستگاه برش لیزر غیر فلزات به دلیل مزایای فوق العاده‌ای که دارند، رواج بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر سرعت و دقت بالا، از مزایای دیگر تولیدات خیام لیزر به عنوان بهترین مارک دستگاه برش لیزر ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید مواد آلاینده

دستگاه برش لیزری خیام لیزر مواد آلاینده کمی تولید می‌کند

کاهش سر و صدا

این دستگاه هنگام کار سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. دستگا‌های برش قدیمی معمولا سروصدای بسیاری ایجاد می‌کردند و اپراتور مجبور می‌شد که از گوشی استفاده کند، اما کار با این تجهیزات پیشرفته بسیار آسان است و گوش کاربر را نمی‌آزارد.

مصرف برق پایین

بهترین برند دستگاه برش لیزر انرژی برق بسیار کمی مصرف می‌کند. این موضوع سبب شده تا راندمان کاری بالا رفته و در عین حال در مصرف برق صرفه جویی شود.

مصرف برق دستگاه برش لیزری برند خیام لیزر حدود ۱۰ کیلووات است و این مسئله هزینه‌های تحمیل شده به تولید را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

بالا بودن ایمنی دستگاه

دستگاه برش لیزری خیام لیزر کاملا امن‌ است؛ چون اشعه لیزر در یک لایت‌ باکس قرار گرفته است. بنابراین خطری اپراتور را تهدید نمی کند. این دستگاه متناسب با نوع متریال قادر است عملیات برش و حکاکی را به خوبی انجام دهد و در عین حال امنیت کاربر را نیز به طور کامل حفظ ‌کند.

دقت بالا در برش

دستگاه برش لیزری خیام لیزر به طورفوق العاده ای دقیق، ظریف و بی نقص عمل می‌کند. به کمک این وسیله می‌توان کیفیت خروجی کار را افزایش داد. دقت بالای برش این تجهیزات باعث شده، تا میزان ضایعات موقع برش به حداقل رسیده و حتی روی قطعات با سایز کوچک نیز برش ها کاملا صاف و دقیق باشند.

برش بدون تماس مستقیم

از دیگر مزایای دستگاه برش لیزر خیام لیزر این می باشد که این دستگاه عملیات برش را بدون ایجاد تماس مستقیم انجام می‌دهد. زمانی که متریال اولیه توسط این دستگاه برش داده می‌شود، اشعه لیزر هیچ تماسی با آن برقرار نمی‌کند، بلکه فرآیند برش به کمک گرمای ناشی از پرتو و آب کردن نقطه مورد نظر صورت می‌پذیرد. این مزیت سبب می‌شود که آسیب‌ کمی به محصول وارد شود.

حکاکی و برش لیزری انواع متریال

دستگاه برش لیزری خیام لیزر بر روی انواع متریال می تواند فرآیند حکاکی و برش را انجام دهد. متریال هایی چون پلاستیک، شیشه، چوب و سایر مواد را می توان با کمک این دستگاه برش زده و یا حکاکی کرد.

کاربرد دستگاه برش لیزری خیام لیزر

دستگاه 1318

دستگاه برش لیزر خیام لیزر از دستگاه‌هایی است که قابلیت استفاده در صنایع بزرگ و کوچک را داراست. این دستگاه مقرون به‌صرفه با ظرافت و قدرت بالایی می‌تواند متریالی همچون پلاستیک، شیشه، پارچه، چوب، نمد، فلز و غیره را در مدت زمان کوتاهی برش بزند. برخی این ماشین صنعتی را تحت عنوان دستگاه برش لیزر چرم می شناسند.

همچنین بهترین مارک دستگاه لیزر طلاسازی نیز جزء تولیدات این مجموعه محسوب می شود. این دستگاه قادر است تایپوگرافی‌های بسیار زیبا و چشم نوازی را بر روی جواهرات حک کند. شرکت‌های مختلف به کمک این وسیله مدرن می‌توانند، لوگوی کسب و کار خود را بر روی متریال های مدنظر خود قرار دهند.

ارائه کوچکترین دستگاه برش لیزر خانگی

دستگاه های برش لیزری غیر فلزات خانگی نیز توسط بهترین مارک دستگاه برش لیزر یعنی شرکت خیام لیزر به بازار عرضه شده است. این وسیله اندازه کوچکی دارد و برای کسب و کارهای کوچک، کارگاه‌هایی خانگی کوچک و دفاتر فنی بهترین گزینه است، حتی بانوان خانه‌دار می‌توانند به کمک این دستگاه کسب و کار خانگی خود را راه‌اندازی نمایند.

این دستگاه‌ها، قابلیت حکاکی و برش طیف گسترده‌ای از مواد غیرفلزی را دارا می‌باشند، از این رو در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد هستند. پس بهتر است افرادی که قصد خریدارای این دستگاه را دارند، کسب و کار خود را تنها به یک متریال محدود نکنند.

قابلیت سازگاری با نرم افزارهای گرافیکی

قابلیت هماهنگی با نرم افزارهای گرافیکی

دستگاه برش لیزری خیام لیزر به خوبی با نرم افزارهایی چون کورل، فتوشاپ، اتوکد قابلیت ارتباط داشته و فایل های این نرم افزارها را پشتیبانی می نماید. بنابراین به سادگی می توانید طرح های مدنظر خود را با پیچیدگی فراوان با کمک این دستگاه پیاده سازی کنید.

در محصولات برند خیام لیزر، شما به سادگی می توانید کامپیوتر خود را به طور مستقیم به دستگاه متصل نمایید. متصل شدن این وسیله به کامپیوتر توسط USB و رابط بی سیم 2.4GHz یا بلوتوث انجام می‌گیرد.

قیمت دستگاه‌ های برش لیزری خیام لیزر

قیمت بهترین برند دستگاه برش لیزر در ایران به شرایط مختلفی بستگی دارد. از جمله قیمت ارز، مدل دستگاه، ابعاد آن، نوع کاربرد این ماشین صنعتی، تجهیزات جانبی.

دستگاه‌های برش لیزری خیام لیزر در مدل‌ و سایزهای مختلفی عرضه می شود. به خصوص دستگاه لیزر کفش این تولیدی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. با این حال در زمان خرید، بهتر است نخست نوع نیاز خود و هدف از خرید دستگاه را در نظر بگیرید، سپس دستگاهی متناسب با کسب و کار خود تهیه کنید.

مجموعه بزرگ خیام لیزر تلاش کرده است بهترین مارک دستگاه برش لیزر را با قیمتی مقرون به‌صرفه و مناسب در اختیار کسب و کارها قرار دهد تا آنها بتوانند حوزه کاری خود را توسعه دهند. همچنین این شرکت تلاش کرده است تا تمام محصولات و قطعاتی که همراه دستگاه برش لیزر ارائه می نماید، دارای گارانتی باشد تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید نماید.

دستگاه برش لیزر غیر فلزات و فلزات (Leapion laser)

دستگاه های برش لیزر Leapion، جزء دسته بندی بهترین مارک دستگاه برش لیزر در ایران هستند. این ماشین آلات در اندازه های متنوعی تولید می شوند. این شرکت در ساخت دستگاه های لیزری خود از بهترین سورس های دنیا استفاده می کند، به همین دلیل تولیدات آن از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است.

laser Trotec، بهترین برند دستگاه برش لیزر

شرکت روتک (rotec group laser)

شرکت Trotec یکی از کمپانی های به نام و مطرح اتریش در زمینه تولید دستگاه لیزر می باشد. دستگاه شرکت Trotec به عنوان بهترین برند دستگاه برش لیزر، در ایجاد برش و حکاکی کیفیت فوق العاده ای دارد. متأسفانه در چند سال اخیر، واردات این دستگاه کاهش پیدا کرده، از همین رو بسیار کمیاب شده و خرید آن چندان به صرفه نیست.

این دستگاه بیشتر در صنعت برای برش فلزات کاربرد دارد. در ادامه متریال های قابل برش با بهترین دستگاه برش لیزر فلزات را برای شما بیان می کنیم.

  • آهن
  • سنگ
  • شیشه
  • اکریلیک
  • پارچه
  • چوب
  • چرم
  • پلاستیک
  • کاغذ

شرکت غول آسا در زمینه تولید دستگاه برش لیزر (bodor laser)

در کشور چین کمپانی های زیادی در زمینه تولید دستگاه برش لیزر فعالیت می کنند که از میان آن ها می توانیم به شرکت Bodor Laser، بهترین مارک دستگاه برش لیزر مورد استفاده در ایران اشاره کنیم. لازم است بدانید، دستگاه های برش لیزر شرکت bodor چین، از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی ارسالی به کشورهای اروپایی یکسان نیستند؛ اما قیمت پایین تری نسبت به آنها دارند. در ادامه متریال های قابل برش توسط این دستگاه برای شما بیان شده است:

  • آهن
  • استیل
  • آلومینیوم
  • برنج
  • اکریلیک
  • چوب

Bystronic، بهترین دستگاه برش لیزر در سوئیس

برند Bystronic، مربوط به یک کمپانی معروف در سوئیس است که در اصل دستگاه های مربوط به حوزه خم و برش فلزات را تولید می کند، اما در میان محصولات خود به ساخت دستگاه برش لیزری فلزات هم پرداخته است. دستگاه لیزر این برند کیفیت بسیار خوبی دارد.

با توجه به تحریم ایران توسط برخی از شرکت ها قطعات این دستگاه به سختی یافت می شود.

شرکت روتک (rotec group laser)

شرکت rotec، یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده دستگاه لیزر در ایران است که در ابتدا با هدف تعمیر دستگاه های برش، فعالیت خود را آغاز کرد.

دستگاه لیزر rotec، جهت ایجاد برش و حکاکی بر روی غیر فلزات طراحی شده است. این دستگاه نیز جزء دسته بندی بهترین دستگاه برش غیر فلزات ایرانی قرار می گیرد.

معروف ترین برند های دستگاه برش لیزر در جهان

laser Trumpf، بهترین مارک دستگاه برش لیزر در جهان

با پیشرفت تکنولوژی شرکت های زیادی در سراسر دنیا تاسیس شده اند تا در حوزه لیزر، خدمات و دستگاه لیزر حکاکی مورد نیاز مردم را تامین کنند. امروزه نمونه های زیادی از دستگاه های برش و حکاکی لیزر تولید شده اند.

چین یکی از فعال ترین کشورهای تولیدکننده این مدل دستگاه است. در ادامه با معرفی 5 شرکت تولید کننده در جهان ، به شما کمک می کنیم تا شناخت کامل تری از بهترین مارک دستگاه برش لیزر در جهان پیدا کنید.

laser Trumpf، بهترین مارک دستگاه برش لیزر در جهان

شرکت Trumpf، کار خود را در زمینه ماشین سازی در آلمان آغاز کرد. با گذشت زمان، امروزه به بهترین برند دستگاه برش لیزر در جهان تبدیل شده است. دستگاه های برش لیزر ترومف آلمان، کیفیت بالایی دارند؛ اما نحوه کار کردن با آنها کمی متفاوت و پیچیده است.

نکته قابل توجه این است که استفاده از این برند، جهت تولید یک متریال در تیراژ بالا بسیار مناسب است. ولی متأسفانه دیگر دستگاه لیزر Trumpf وارد ایران نمی شود. این دستگاه به عنوان بهترین مارک دستگاه برش لیزر در دنیا مطرح است. متریال های قابل برش با این دستگاه عبارتند از:

  • آلومینیوم
  • استیل
  • مس
  • برنج
  • فلزات روکش دار

شرکت (han’s laser) پیر کهن در زمینه تولید تجهیزات لیزر

شرکت (han’s laser) پیر کهن در زمینه تولید تجهیزات لیزر

شرکت han’s در سال۱۹۹۶، در کشور چین تاسیس شد. این شرکت یکی از قوی ترین کمپانی های جهان در زمینه تولید تجهیزات لیزر به شمار می آید؛ چون بیش از 200 نوع تجهیزات لیزری صنعتی و تجهیزات هوشمند را تولید کرده است.

امروزه شرکت های زیادی زیر مجموعه کمپانی han’s در حال فعالیت هستند، به طوری که تا به حال توانسته بیش از ده هزار نفر را در مجموعه خود استخدام کند. به طور کلی han’s laser را می توان به عنوان بهترین مارک دستگاه برش لیزر در دنیا معرفی کرد.

شرکت (hg laser) ارائه خدمات نوین برش لیزر فایبر

یکی از شرکت های فعال در چین که در زمینه های مختلف لیزر شامل دستگاه فایبر، خدمات برش لیزر فایبر و پردازش لیزر فعالیت دارد، شرکت Huagong Laser است. دستگاه فایبر مارکینگ این شرکت چینی در زمینه های زیادی کاربرد دارد که در ادامه آنها را به شما معرفی می کنیم.

  • ماشین آلات
  • قطعات خودرو
  • ابزار دقیق
  • هوافضا
  • تجهیزات پزشکی
  • جواهرات
  • صنایع دستی

شرکت (Chutian Laser) همه چی اینجاست!

شرکت چوتیان در ووهان چین تاسیس شده، که محصولات برش لیزر آن به عنوان بهترین برند دستگاه برش لیزر در چین شناخته شده است. محصولات این شرکت بزرگ و قدیمی در زمینه های زیر تولید می شوند:

  • برش لیزری
  • حکاکی لیزری
  • جوش لیزر
  • مارکینگ لیزری

Hsg laser، تولید کننده بهترین تجهیزات هوشمند لیزری

Hsg laser، تولید کننده بهترین تجهیزات هوشمند لیزری

شرکت Foshan HSG، یکی از کمپانی های بسیار حرفه ای است که تا به حال عملکردی فوق العاده داشته است؛ به طوری که با داشتن تکنولوژی بالا توانسته تجهیزات هوشمند لیزری را برای کشورهای زیادی تامین کند.

از فعالیت های دیگر این شرکت می توان به ساخت انعطاف پذیر در زمینه های ربات های لیزری و برش حرفه ای چند محور لوله اشاره کرد. در ادامه می خواهیم کاربرد تجهیزات برند Hsg را برای شما بیان کنیم.

  • قطعات خودرو
  • ابزار های دقیق
  • تجهیزات آشپزخانه
  • خانه هوشمند

Amada، بهترین دستگاه برش لیزر در ژاپن

آمادا، یکی از شرکت های مشهور در ژاپن است که در زمینه های مختلفی مانند ماشین آلات پردازش، دستگاه های پرس و برش لیزری فعالیت دارد. Amada، به عنوان بهترین برند دستگاه برش لیزر، سرعت بالایی در برش متریال دارد؛ به همین دلیل در صنعت لیزر محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این دستگاه قابلیت برش طیف گسترده ای از متریال ها را دارد که در ادامه برای شما بیان شده است.

  • آلومینیوم
  • آهن
  • مس
  • برنج

قیمت دستگاه برش لیزر

قیمت دستگاه برش لیزر

قیمت دستگاه برش لیزر نیز خیلی حائز اهمیت است. بهترین مارک دستگاه برش لیزر باتوجه ‌به نوع، مدل و کاربردی که دارد، دارای قیمت‌های متفاوتی می باشد.

این دستگاه‌ها توسط برندهای مختلف خارجی و داخلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به نوسانات قیمت ارز نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این دستگاه‌های برش اعلام نمود. شما باید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین دستگاه را تهیه کنید.

مهم‌ ترین فاکتورها هنگام خرید دستگاه برش لیزر

انواع دستگاه برش لیزر

برای خرید دستگاه برش لیزر عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت که با پاسخ‌دادن به سؤالات زیر می‌توانید بهترین و مقرون ‌به صرفه‌ترین دستگاه برش لیزر را تهیه کنید.

  • بر اساس مواد اولیه چه مدل دستگاه برش لیزری می‌تواند برای شما مناسب باشد؟
  • به دستگاه برش لیزر با چه قدرتی نیازمند هستید؟
  • ابعاد دستگاه برش لیزر مد نظرتان چه‌قدر است؟
  • رابط کاربری دستگاه برش لیزر به چه صورت است؟

علاوه براین بهتر است به برخی ویژگی های کلی دستگاه برش لیزر توجه نمایید.

قدرت دستگاه برش لیزر

قدرت دستگاه برش لیزر، به کسب و کار شما باز می گردد. به زبان ساده قدرت این دستگاه باید متناسب با نیاز و حوزه فعالیتتان باشد.

تیوب دستگاه لیزر

در هنگام خرید بهترین مارک دستگاه برش لیزر CO2 انتخاب تیوب مسئله‌ای است که باید به آن توجه ویژه‌ای نمود. زیرا قدرت برش و حکاکی کاملاً وابسته به تیوب دستگاه است. به‌منظور تهیه یک تیوب مناسب باید به جنس تیوب، توان تیوب، اندازه تیوب و برند تولیدکننده آن توجه نمود.

ابعاد دستگاه برش لیزر

ابعاد دستگاه برش لیزر

ابعاد نیز یکی دیگر فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشت. اندازه دستگاه باید متناسب با فضای کارگاه و محل فعالیت شما باشد و بتواند نیاز کسب‌وکار شما را بر طرف نماید؛ بنابراین باید ضمن توجه به انواع دستگاه برش لیزر و قدرت آن‌ها ابعاد دستگاه را نیز در نظر گرفت. ابعاد دستگاه برش لیزر وابسته به چهار فاکتور زیر است:

مدل میز کار دستگاه برش لیزر

به‌طورکلی میز کار دستگاه برش به دو گروه لانه‌ زنبوری و شمشیری دسته‌بندی می‌شوند که هر یک ویژگی‌ها و موارد مصرف متفاوتی دارند. از میزهای لانه‌زنبوری معمولاً برای برش و کارهای کوچک و حکاکی‌های عمیق بر روی یک متریال خاص استفاده می شود.

از میزهای شمشیری نیز برای برش‌های بلند و طولی استفاده می‌کنند و عمدتاً در صنایع چوبی و فلزی کاربرد دارند.

اندازه میز دستگاه برش

موضوع اندازه میز دستگاه با اندازه دستگاه کاملاً متفاوت است. با انتخاب یک میز بزرگ می‌توان امکان برش در ابعاد متنوع‌تری را فراهم نمود. این میزها عمدتاً در ابعاد 25 در 35، 60 در 90، 90 در 130، 130 در 180 در بازار موجود هستند، اما استانداردترین ابعاد برای میز برش 90 در 130 سانتی‌متر است.

 رابط کاربردی دستگاه برش لیزر

در هنگام خرید بهترین مارک دستگاه برش لیزر باید به رابط کاربری آن نیز توجه نمود. مغز دستگاه برش در واقع مین برد آن می‌باشد. به همین دلیل سرعت، دقت برش و حکاکی کاملاً وابسته به دستورات مین برد به تیوب و سایر قطعات دستگاه است.

مین برد های نسل جدید موجود در بازار مجهز به مدیریت و ارسال دستور به قطعات، صفحه نمایشگر رنگی، پیش‌نمایش کار و سیستم عیب‌یابی هستند. پس هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

محدوده حرکتی دستگاه برش لیزر

فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین برند دستگاه برش لیزر، محدوده حرکتی آن است. دستگاه‌های برش بزرگ‌تر دارای محدوده حرکتی بیشتری هستند و معمولاً به‌منظور اجرای برش‌های سخت و پیچیده مورداستفاده قرار می‌گیرند.

میز دستگاه برش لیزر می‌تواند به‌صورت ثابت یا متحرک باشد. از میزهای ثابت می توان برای برش لیزری پارچه استفاده کرد.

گارانتی دستگاه برش لیزر

توجه داشته باشید که دستگاه برشی که انتخاب کرده‌اید حتماً از یک برند معتبر بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، زیرا خرابی دستگاه و خوابیدن کار می‌تواند خسارات سنگینی را برای شما به بار آورد.

با خرید بهترین مارک دستگاه برش لیزر از شرکت‌های معتبر می توانید از خدمات آنها از جمله نصب و راه‌اندازی دستگاه، آموزش کار با دستگاه و عیب‌یابی و رفع مشکلات ساده دستگاه بهره مند شوید.

همچنین این شرکت ها در صورت خرابی قطعات دستگاه در کنار شما هستند تا دستگاه را تعمیر کنند و سرویس‌های دوره‌ای را انجام می دهند؛ بنابراین حتماً یک دستگاه برش لیزر با گارانتی تهیه کنید.

حرف آخر، کدام مارک دستگاه برش لیزر بهتر است؟

امروزه مشاهده می کنیم نمونه های ایرانی و خارجی زیادی از دستگاه برش لیزر وارد بازار شده اند و توانسته اند تا حد زیادی کیفیت و قیمت را بهینه کنند. این برندها محصولات متنوعی داشته و شما می توانید متناسب با نیازتان اقدام به خرید دستگاه لیزر از آنها نمایید.

از جمله شرکت هایی که بهترین مارک دستگاه برش لیزر را تولید می نمایند، می توان به مجموعه های خیام لیزر، تروتک (Trotec)، روتک و سایر موارد اشاره کرد.

در این مقاله ضمن معرفی بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه برش لیزر در ایران، تعدادی از برندهای معروف جهانی را نیز به شما معرفی کرده ایم.

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه برش لیزری را دارید، این نکته را توجه داشته باشید که قیمت بهترین مارک دستگاه برش لیزر، بسته به کیفیت، خدمات پس از فروش، تجهیزات، کاربرد این ماشین صنعتی متفاوت است.

یکی از معدود مجموعه هایی که علاوه بر تولید و فروش دستگاه های برش لیزری، خدمات پس از فروش فوق العاده ای به مشتریان خود عرضه می کند، مجموعه بزرگ خیام لیزر می باشد. برای دریافت مشاوره برای خرید دستگاه برش لیزری می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

سؤالات متداول

بهترین مارک تولید کننده دستگاه لیزر طلاسازی چیست؟

در بین بهترین برندهای ایرانی این دستگاه می توان به خیام لیزر و در برندهای خارجی به Huagong Laser و Bystronic اشاره کرد.

 فاکتورهای مهم جهت خرید بهترین برند دستگاه برش لیزر کدامند؟

قدرت، ابعاد دستگاه، محدوده حرکتی، رابط کاربردی، مدل میز کار، قیمت، گارانتی.

نظرات شما

2 دیدگاه در “بهترین مارک دستگاه برش لیزر در ایران و دنیا

  1. اصغر موزیکی گفت:

    خیلی خوب عالی ممنون

    1. khayam-laser-form گفت:

      سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *