دستگاه لیزر پلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه لیزر پلکسی، یکی از انواع دستگاه برش لیزر غیر فلزات با توان بالا و کیفیت فوق العاده است. این دستگاه قادر است انواع ورق های پلکسی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی، حکاکی آرم و لوگو، حکاکی چهره، ساخت استند تبلیغاتی و انواع کارت مناسبتی و ویزیت را به دقت بالا لیزری برش زند. اگر به دنبال قیمت و خرید بهترین دستگاه لیزر پلکسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، می توانید این محصولات را از شرکت صنعتی خیام لیزر تولید کننده انواع دستگاه برش لیزر، با شرایط ویژه خریداری نمایید. کافیست با شماره های ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه لیزر پلکسی

دستگاه برش لیزر غیر فلزات CHEETAH-1590

خصوصیات دستگاه برش لیزر دوهد تولید شرکت خیام لیزر:
  • ابعاد دستگاه 90*150 : 115*150*206 cm(مخصوص برش و حکاکی روی انواع متریال های غیر فلزات)
  • طراحی انحصاری بدنه ،کاملا مستحکم و چهارقطعه با قابلیت جداسازی کامل
  • دارای تیوب رسی 100وات و 120 وات (به درخواست مشتری) برترین مارک موجود در ایران
  • سیستم غلتکی با دقت و کیفیت بالا
  • دارای کنترلر RDC6442 صفحه رنگی ، دارای قابلیت نمایش کار هنگام برش و ادامه دادن برنامه بعد از قطع شدن برق
  • دارای حافظه داخلی و کار با دستگاه به صورت آفلاین بدون نیاز به کامپیوتر
  • قابلیت برش اجسام به طول بی نهایت
  • دارای سیستم زمان سنج و محاسبه زمان کار قبل از انجام خدمات برش لیزر
  • قابلیت نصب روتاری برای حکاکی و برش اجسام استوانه ای
  • قابلیت انتقال فایل توسط فلش و کابل شبکه و کابل USB
  • دارای برق مصرفی تک فاز 220 ولت و فرکانس 50هرتز
  • دارای میز ثابت کشویی زنبوری و یا تیغه ای (به درخواست مشتری)
  • قابلیت برش MDF به ضخامت 8 میلیمتر و پلکسی گلاس تا ضخامت 20 میلیمتر با سرعت 600 mm/s
  • قابلیت حکاکی بر روی سنگ گرانیت ،کاشی، سرامیک ،شیشه و آیینه و اجسام سخت و انواع غیر فلزات دیگر نظیر چرم ، چوب ، پلکسی ، پارچه ، کاغذو مقوا و... با سرعت 1000 mm/s
  • دارای 12 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش

دستگاه لیزر برش پلکسی

جالب است بدانید که دستگاهی به نام دستگاه برش لیزری پلکسی نداریم! یکی از مهم ترین ویژگی های خاص دستگاه های برشکاری لیزری، مولتی تسک بودن آن هاست. دستگاه های غیر فلزات توانایی برشکاری انواع غیر فلزات را دارا هستند که در ادامه هم با آن ها آشنا خواهید شد. اما به طور کلی مدل های مختلفی برای استفاده به روش لیزر پلکسی با لیزر استفاده می شود که مدل های زیر بخشی از آن هاست.

  • دستگاه لیزر چیتا ۱۳۱۸
  • دستگاه لیزر چیتا 1590

ویدیو حکاکی بر روی ورق پلکسی

شما می‌توانید این ورق‌ها را بر اساس نیاز و سلیقه خودتان و در ابعاد و ضخامت‌های مختلف ۱ تا ۴۰ میلیمتری و در رنگ و جنس‌های مختلف تهیه کنید. ابزار‌های مختلفی هستند که این ورق‌ها را برش می‌دهند تا برای استفاده در محل‌های خاص کاربردی باشند. این ورق‌های نازک را می‌توان به شکل‌های مختلف در آورد. انجام برش پلکسی شفاف کار ساده و آسانی است اما برای برش‌های پیچیده حتماً باید از روش‌های خاصی استفاده شود که در ادامه چند روش آن را توضیح می‌دهیم.

اما برشکاری پلکسی کار آسانی نیست و باید از دستگاهی کمک گرفته شود که فرآیند برش را بدون خطا انجام دهد و در صورتی که قرار است بر روی خود پلکسی نقشی حک شود ، این نقش به ظرافت و دقت بالایی نیاز خواهد داشت. به همین دلیل می توان از دستگاه برش لیزری پلکسی گلاس کمک گرفت و فرآیند برش و حکاکی نوشته را به خوبی انجام داد و کوچکترین خطایی در برش اتفاق نیفتد.

برش لیزر پلکسی چیست؟

برش لیزر پلکسی چگونه انجام می شود؟ یکی از روش های جدید حکاکی بر روی اجسام مختلف، با استفاده از دستگاه برش لیزر مخصوص غیر فلزات می باشد. دستگاه برش پلکسی با لیزر این امکان را به شما می دهد تا در کنار مقاومت و کیفیت، زیبایی را هم در طرح های خود داشته باشید. پلکسی با نام ورق آکریلیک شناخته شده است و از پلاستیک و پلیمر ساخته می‌شود. استفاده از پلکسی اغلب محدودیت‌های شیشه را برطرف کرده و یک جایگزین بسیار کاربردی برای آن است. به طوری که روز به روز میزان استفاده و کاربرد آن بیشتر می‌شود.

 این ورقه ها دارای دو نوع رنگی و شفاف هستند که شما می‌توانید بر اساس نیازتان ورق مورد نظر خود را (مثل طلق)، تهیه کنید. این ورق ها دارای مصارف تزیینی و فانتزی هستند؛ چرا که میزان شفافیت آن‌ها زیاد است و رنگ‌ بندی های جذاب و خاصی دارند. همچنین پلکسی از مقاومت به مراتب بالاتری نسبت به شیشه برخوردار می باشد.

یکی از کاربردهای دستگاه برش لیزر، برش لیزر پلکسی گلاس می باشد. البته کاربردهای دیگری مانند لیزر برش مولتی استایل و ام دی اف نیز دارد. با توجه به اینکه این برش لیزری سرعت عمل و دقت بسیار زیادی دارد نسبت به دیگر روش های برش متمایز است و محبوبیت زیادی در صنعت برش لیزر پلکسی دارد. دستگاه لیزر پلکسی یا همان دستگاه برش پلکسی، همواره مزایا، کاربردها و روش های مختلفی دارد که در ادامه تمام این موارد را خواهید خواند.

برای اولین بار ورق پلکسی در سال ۱۹۲۸ (۹۵ سال پیش!) توسط چندین شیمیدان کشف شد که اولین انتشار عمومی این ماده، سال ۱۹۳۳ بود.

پلکسی گلاس چیست؟

این ماده شبیه شیشه بوده اما بسیار مقاوم تر و نشکن می باشد. پلکسی گلاس نام علمی پلی متیل متا کریلات است. طلق، پلی اکریلیک و فلکسی از دیگر نام های پلکسی هستند. یک ماده بسیار ارزان قیمت و اصلی­ ترین رقیب شیشه، پلکسی گلاس است که در پروژه‌های مختلف مثل ساخت قاب عکس، طراحی دکوراسیون داخلی منزل، تبلت، موبایل و… کاربرد دارد. وزن این ورق بسیار سبک و از نظر قیمت و کارایی استفاده از آن مقرون به‌صرفه است.

میزان طول عمر آن نسبت به شیشه بیشتر و تحت تأثیر عوامل مختلف به سختی دچار ترک خوردگی یا پوسیدگی می‌شود. با توجه به مقاومت زیاد و شفافیت زیادی که پلکسی دارد، می توان از آن برای انواع تندیس ها، تابلوهای تبلیغاتی، ویترین فروشگاه و تابلوهای ال ای دی استفاده کرد.

اگر نمی دانید پلکسی چیست، پلکسی گلاس درواقع همان طلق می باشد.

روش های برش پلکسی گلاس

انواع تولیدات پلکسی

یکی از بهترین روش‌ های برش پلکسی گلاس استفاده از لیزر است. در سال‌ های اخیر استفاده از صنعت لیزر برای حکاکی و برش غیر فلزات رشد زیادی داشته است و و اکثر محصولات دارای جنس پلکسی با استفاده از دستگاه لیزر قابل برش هستند. به طور کلی برش لیزری طلق مناسب‌ ترین روش است. تمام این عملیات توسط لیزر از طریق اشعه انجام می‌ شود و به همین دلیل ظرافت و حساسیت و دقت نهایی کار بسیار زیاد است.

علاوه بر این پلکسی همانند شیشه می‌ تواند جزئیات را با وضوح کامل نشان دهد اما از ویژگی شکنندگی برخوردار نیست. به همین دلیل انجام عملیات برش ورق گلاس از طریق لیزر در کار‌های مثل سوراخ کاری، حکاکی یا خم کاری بسیار آسان‌ تر است. در نتیجه پلکسی برش داده شده از کیفیت ‌ایده‌آلی برخوردار است. در روش برش لیزری امکان ایجاد طرح‌ های گوناگون با پیچیدگی بالا وجود دارد. همچنین میزان قدرت و مهارت ظریف کاری در این روش برش بسیار بالا است و نیازی به دخالت دست نیست. علاوه بر این برش با سرعت زیادی انجام می‌ شود و طرح‌های مورد نظر در کمترین زمان ممکن به محصول تبدیل می‌ شوند.

برش پلکسی گلاس با استفاده از کاتر

یکی از رایج ترین روش ها که برای انجام برش ورق گلاس به کار می‌رود، استفاده از کاتر مخصوص است. از این کاتر مخصوص برای انجام برش در پلکسی گلاس استفاده می‌کنند و میزان ضخامت آن از حدود ۱ تا ۶ میلی‌متر می‌رسد. در هنگام انجام برش پلکسی گلاس از طریق کاتر ابتدا باید محل مورد نظر را به طور دقیق خط کشی کرد.

استفاده از خط کش
برش با دست

شما برای ایجاد خط برش دقیق روی پلکسی نیاز به یک خط کش صاف و بلند دارید. دقت داشته باشید اگر خط کشی که استفاده می کنید دارای انحنا باشد، خط برش کج کشیده می شود و در نتیجه کار برشی صاف و منظم نخواهید داشت.

اگر دسترسی به خط کش ندارید، می توانید از یک ورق پلکسی دیگر که لبه های صاف و دقیق دارد استفاده کنید. تنها نکته مهم این است که بتوانید سطح برشی صاف و یکسان بر روی پلکسی مد نظر ایجاد کنید.

دست تیغ مخصوص

دست تیغ مخصوص برش یکی دیگر از نیازهای مهم شما برای برش پلکسی با دست می باشد. این ابزار را با نام های مختلفی مانند کاتر پلکسی، تیغ برش پلکسی گلاس، کاتر طلقی و تیغ برش طلق می توانید در بازار تهیه کنید.

طراحی این تیغ ها به گونه ای است که شیاری صاف و دقیق را بر روی پلکسی بدون ایجاد زائده و یا انحراف از خود به جای می گذارند.  مراحل را با حوصله و دقت بالا انجام دهید. به یاد داشته باشید داشتن مهارت در ایجاد برش می تواند زمان مصرفی شما به حداقل برساند.

اندازه گیری محل برش

در ابتدا با استفاده از خط کشی که تهیه کرده اید، اندازه های برش مد نظرتان را مشخص کنید. برای به دست آوردن اندازه گیری های دقیق می توانید از برچسب مقوایی استفاده کنید. هنگامی که اندازه های مناسب را تعیین کردید برروی آنان برچسب مقوایی بزنید و خط کش را به صورت ثابت بر روی چسب ها قرار دهید.

ایجاد خط شیار

پس از اینکه اندازه گیری ها را مشخص و چسب های مقوایی را تعبیه کردید، تیغ برش را روی خط ها تنظیم کنید و چندین بار بر روی ورق پلکسی بکشید. تیغ برش بر بدنه پلکسی شیار ایجاد کرده که در نهایت باعث جدا شدن دو تکه پلکسی از یک دیگر می شود. هر مقداری که شیار ایجاد شده عمیق تر باشد، دو طرف شیار ساده تر از یکدیگر جدا می شوند.

نکته مهم و قابل ذکر این است که برای به وجود آوردن شیار مناسب باید برشی با عمق نصف ضخامت ورق ایجاد کنید. به عنوان مثال در یک ورق ۴ میلی متری شما نیاز به شیاری با عمق ۲ میلی متر دارید.

مرحله نهایی برش ورق پلکسی با دست

برش با دست

پس از اینکه تیغ کاتر را چندین بار بر روی ورق پلکسی کشیدید، نوبت برش پلکسی با دست است. اگر ورق پلکسی شما کوچک است و ضخامت کمی دارد می توانید آن را بر روی لبه میز قرار دهید. با یک دست طرفی از ورق را ثابت نگه دارید و با دست دیگر به طرف دیگر ورق فشار وارد کنید تا از ناحیه ای که شیار ایجاد کردید از یکدیگر جدا شوند.

اما اگر ورق پلکسی با ابعاد بزرگ و ضخامت بیشتر دارید ورق را روی زمین قرار داده و دسته کاتر را زیر پلکسی دقیقا پشت محل شیار ایجاد شده بگذارید. سپس به طور همزمان با دست به دو طرف پلکسی فشار وارد کنید تا از یکدیگر جدا شوند.

عیب بزرگ برش با دست

یکی از عیب‌های استفاده از کاتر آن است که برش‌های منحنی یا شکسته به سختی انجام می‌شود و امکان خراب شدن پلکسی نسبتاً زیاد است.

به همین دلیل بهتر است از کاتر برای برش ورق پلکسی در امتداد مستقیم استفاده شود. در هنگام انجام برش، پلکسی را در سطح صاف بگذارید و پس از اندازه‌ گیری دقیق برش دهید. وجود هر نوع خط و خش در صفحه باعث می‌شود به پلکسی آسیب برسد. برای انجام برش ابتدا باید با خودکاری که قابلیت پاک شدن داشته باشد، محل را خط‌کشی کنید. با استفاده از کاتر قسمت خط کشی را ببرید و با ثابت کردن آن بر روی میز با استفاده از گیره، ورق را از محل بریده شده جدا کنید.

برش ورق پلکسی گلاس از طریق اره مویی

یکی دیگر از روش‌ های برش پلکسی گلاس از طریق اره مویی است. این روش برش باید از طریق دستگاه خاص انجام شود اما پس از انجام خط کشی امکان ایجاد برش‌های منحنی و پیچیده فراهم می‌شود. این روش برای پلکسی‌هایی که ضخامت آن‌ها بیشتر از ۳ سانتیمتر باشد، مناسب‌تر است.

آهن بر، روشی دیگر در برش پلکسی

پلکسی گلاس‌هایی که از ابعاد کوچک برخوردارند به راحتی می‌توان با استفاده از اره آهن‌بر برش داد. استفاده از این روش زمانی به کار می‌رود که ابزار دیگر برای ایجاد برش در پلکسی در دسترس نباشد. برش دادن پلکسی با استفاده از اره آهن‌بر بیشترین شباهت را با کاتر مخصوص دارد. این روش قابل استفاده برای ایجاد برش‌های صاف و مستقیم است. به نحوی که ایجاد برش‌های منحنی با اره آهن بر بسیار سخت و غیر ممکن است و باعث ایجاد شکل‌های ناهماهنگ در لبه پلکسی می‌شود.

انجام برش در پلکسی گلاس توسط اره عمود بر

یکی از روش‌های دیگر مورد استفاده در برش پلکسی اره عمودبر است که گرما زیاد ایجاد می‌کند و به همین دلیل استفاده از آن توصیه نمی‌شود؛ چراکه این حجم از گرما می‌تواند محل برش را ذوب کند و بالا ببرد. در نتیجه میزان دقت برش کاهش پیدا می‌کند. اگر بخواهید از اره عمودبر استفاده کنید، حتماً باید از جریان ملایم آب برای خنک کردن تیغه‌ها استفاده نمایید.

دستگاه فایبر، دستگاه برش و حکاکی لیزری دقیق و خانگی!

برش لیزری پلکسی گلاس با اره دیسکی

زمانی که بخواهید ورق‌های ضخیم پلکسی را برش دهید، باید از اره دیسکی دارای دندانه‌های مساوی استفاده کنید تا برش‌های یکسان و یک شکل ایجاد کند. قدرت تیغه این ورقه‌ها قوی است و برش را بدون ایجاد گرد و غبار و لب پریدگی انجام می‌دهد. به دلیل قدرت زیاد تیغه اره دیسکی گرد و غبار و بقایا پلکسی به حداقل ممکن می‌رسد و نتیجه بسیار تمیزی به دست می‌دهد.

کاربردهای برش لیزر پلکسی گلاس

حکاکی روی پلکسی

از جمله مهمترین صنایعی که از لیزر پلکسی کمک می گیرند عبارتند از:

  • صنایع تبلیغاتی
  • پوشاک
  • صنایع ساختمانی
  • دکوراسیون داخلی
  • صنایع دستی
  • در ساخت لوح
  • برش و حکاکی ام دی اف
  • ساخت ماکت‌ های مختلف تبلیغاتی، معماری و عمرانی
  • برای شرح عملکرد و نکات فنی مرتبط با ویژگی های سازه مورد نظر
  • در ساخت ویترین های جذاب در مغازه ها و فروشگاه ها
  • ساخت انواع استند‌های مورد استفاده در نمایشگاه ها
  • برخی از لوازم تحریر و مقوایی
  • ساخت و طراحی تابلو‌های لیزری هنری
  • ساخت قطعات صنعتی و دکوری
  • ساخت انواع حروف و کلمات بزرگ برای استفاده در بنر‌ها
  • ساخت قطعات مورد استفاده صنعتی و دکوری
  • ایجاد برش پلکسی برای جعبه‌های شفاف تزیینی
  • انجام حکاکی برای کارت های عروسی
  • طراحی انواع کارت ویزیت مخصوص مطب ها و مشاغل گوناگون

لیزر کفش، یکی دیگر از کاربردهای دستگاه لیزر پلکسی می باشد!

مزیت دستگاه برش پلکسی

دستگاه برش لیزر پلکسی می تواند انواع ضخامت ها را با دقت بسیار زیاد برش دهد که از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می باشد. در صورتی که از روش سنتی برای برش ورق گلاس استفاده کنید، منجر به خطا در برش منجر و هدر رفتن مواد اولیه (پلکسی) می شود و شما می بایست دقت و حساسیت زیادی در برش داشته باشید.

پس این کار با روش های سنتی امکان‌ پذیر نیست. به همین منظور شما می توانید از دستگاه های لیزر غیرفلزات کمک بگیرید که ظرافت و حساسیت بسیار بالایی دارد و کوچکترین خطایی در برش ایجاد نمی شود.

استفاده از روش لیزری برای لیزر پلکسی گلاس مزیت‌های زیادی دارد. به همین دلیل پلکسی پس از انجام برش شفافیت خود را همچنان دارد و امکان خراب شدن آن در حین برش به شدت کاهش می‌یابد. علاوه بر این عملیات انجام حک و برش با استفاده از لیزر نسبت به روش‌های دیگر بسیار راحت است. انجام برش با ظرافت و دقیق انجام می‌شود و کیفیت عالی دارد. علاوه بر این طرح‌های سخت و پیچیده در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شوند. برش پلکسی در ضخامت‌های متفاوت نازک و ضخیم به راحتی قابل انجام است.

در این روش برای ایجاد برش نیاز به دخالت دست نیست و طرح مورد نظر به آسانی تبدیل به نتیجه نهایی می‌شود. مواد اولیه پلکسی نیز دچار ساییدگی نمی‌شود. انجام برش لیزری نیازی به استفاده از ابزار خاص ندارد و سطح مورد نظر کاملاً صاف و یکدست است.

متریال های مناسب برای دستگاه لیزر پلکس

انواع حکاکی روی پلکسی با لیزر

با کمک دستگاه برش لیزر می توانید انواع اکریلیک ، پلی کربنات ، پلکسی و همچنین طلق و شیشه و آینه را برش دهید. با کمک دستگاه لیزر برش شما حتی می توانید آهن و ورق های فلزی را برش دهید که از جمله دیگر کاربردهای این دستگاه محسوب می شود.

دستگاه برش لیزر پلکسی

دستگاه لیزر پلکسی یکی از انواع دستگاه های برش لیزر می باشد که در دسته برش غیر فلزات مثل MDF و وسایل چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و به برش لیزری پلکسی مختصر نمی شود. کیفیت دستگاه لیزر پلکسی باید به حدی قابل قبول باشد که پس از مدتی نیاز به تعمیرات و صرف هزینه برای آن را نداشته باشد. یک دستگاه برش پلکسی مناسب با ظرافت بالا و دقیقی اجسام مختلف را برش می زند.

سوراخ کاری MDF و پلکسی

مشکلی که امروزه با دستگاه لیزر پلکسی برطرف شده است سوراخ کاری ام دی اف و پلکسی است که در روش سنتی سوراخ کردن ام دی اف بسیار مشکل بود و امکان خطا به هدر رفتن مواد اولیه بسیار زیاد بود. برش CNC ام دی اف یکی از راه های افزایش درآمد به وسیله دستگاه برش پلکسی می باشد.

اما با کمک دستگاه لیزر برش غیرفلزات سوراخ کاری ها برای تابلوهای ال ای دی، چوب و ام دی اف به راحتی انجام می‌شود و کوچکترین خطایی اتفاق نمی‌افتد. به همین منظور در هزینه ها صرفه جویی زیادی می شود که از مهمترین مسائل اقتصادی کارگاه‌ها می باشد. طراحی و برش تابلو و چلنیوم از کاربردهای دیگری است که با کمک این دستگاه لیزر می توان انجام داد.

مشکل تیز بودن لبه ها

مشکل دیگری که در فرایند برش پلکسی وجود دارد لبه های برش داده ی آن است. در صورتی که از روش سنتی برای لیزر پلکسی استفاده کنید، شیارهایی لبه ها ایجاد می‌شود که تیز هستند و می توانند منجر به آسیب زدن به دست شوند که به خاطر برشهای روش سنتی باشد و به خاطر استفاده از اره ی ظریف مخصوص این برش این شرایط ایجاد میشود که میتواند ایمنی مصرف کننده را به خطر بیندازد و همچنین می‌تواند شکل ظاهری طرح را خراب کند.

اما با کمک دستگاه برش لیزری پلکسی این مشکل نیز برطرف شده است و هیچ گونه اثر جانبی یا ناهماهنگی بر روی مواد اولیه (پلکسی) ایجاد نمی شود، همین امر باعث محبوبیت دستگاه لیزر برش پلکسی در این صنعت شده است. در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با دستگاه لیزر ندارید می توانید با تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در رابطه با این دستگاه به دست آورید.

خدمات لیزر پلکسی

پلکسی رنگی

آیا به دنبال خدمات لیزر پلکسی هستید؟ همانطور که می دانید خیام لیزر با فعالیت تخصصی در حوزه انواع دستگاه های برش لیزر که شامل برش فلزات و غیر فلزات می شود، توانسته تا حرف های زیادی در حرفه برش پلکسی با لیزر بزند. شما می توانید به این مجموعه پر آوازه اعتماد کنید و ارتباط برقرار کنید تا در کمترین زمان کارشناسان خیام لیزر با شما ارتباط بگیرند. همچنین می توانید شما تماس بگیرید.

پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

در خرید پلکسی گلاس باید به چند نکته توجه کنید که چه ابعادی مد نظر شما است؟ به دنبال کیفیت مرغوب هستید و یا صرفه اقتصادی؟ شما می توانید با تماس با کارشناسان شرکت خیام لیزر صحبت کنید و مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید.

دستگاه برش لیزر پلکسی

خیام لیزر یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه برش لیزر پلکسی می باشد که در عرصه دستگاه های لیزر نامی برای خود دست و پا کرده است. کافیست اندکی از افرادی که دستی در کار دارند، سوالی بپرسید تا بیشتر با خیام لیزر خراسان آشنا شوید. برای خرید دستگاه برش لیزر پلکسی گلاس می توانید با شماره ۰۹۱۵۹۲۱۵۰۶۶ تماس بگیرید و یا مشاوره رایگان در این باره دریافت کنید.

نتیجه گیری

برش لیزر پلکسی برای لیزر برش انواع فلکسی و پلکسی استفاده می شود. این دستگاه ها دقت زیادی در برش دارند و کار تمیزتر در می آید. به طور کلی دستگاه لیزر پلکسی علاوه بر برش بر روی طلق، امکان برش و لیزر بر روی MDF و چوب را با بالاترین ظرافت دارد. پس برش طلق به کمک این دستگاه صورت می گیرد. علاوه بر تمام نکات ذکر شده شما می توانید بیشتر از خدمات برش لیزر مشهد خیام لیزر بهره ببرید.

سوالات متداول

روش های برش پلکسی گلاس چگونه است؟

برش پلکسی با کاتر، اره مویی، اره دیسکی و …

کاربردهای برش لیزر پلکسی گلاس اغلب در چه صنایعی است؟

صنایع دستی – ساخت انواع لوح – ساخت جعبه های تزئینی و شفاف – پوشاک – صنایع تبلیغاتی – حکاکی کارت های عروسی و کاری – ویترین مغازه ها – ساخت استند و …

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم روبرو وارد نمایید. و یا می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفر زاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد