ساخت و فروش ماشین آلات لیزر

خدمات جوش لیزر در مشهد

جوشکاری لیزری در مشهد یکی از رایج ترین روش‌ های اتصال اجسام فلزی و غیر فلزی است که به وسیله دستگاه جوش لیزری انجام می شود. این نوع جوش از پیشرفته‌ ترین روش‌ های welding است که کاربرد آن در طیف وسیع و متنوعی از صنایع مانند نظامی، ساختمانی، آزمایشگاهی، تجیهزات پزشکی، جواهرسازی و … دیده می‌ شود. با استفاده از این روش می توان ضخیم ترین نوارهای استیل را بدون هیچ جای جوشی جوش داد. همچنین امکان اتصال تمیز و بی نقص ظریف ترین قطعات با این روش نیز وجود دارد.

شما می توانید انواع خدمات جوش لیزری در مشهد را در بالاترین کیفیت از شرکت خیام لیزر دریافت کنید.

مزایای جوش لیزری

جوشکاری با لیزر مزایای فراوانی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت جوش لیزری تقریبا دو برابر روش های دیگر جوشکاری است!
  • جوشکاری با لیزر در مقایسه با روش های دیگر مصرف برق کمتری تقریباً معادل 80 درصد دارد.
  • روش جوش لیزری گرمای کمتری تولید می‌ کند از همین رو انحراف قطعات کاهش می‌ یابد.
  • این نوع جوشکاری نسبت به بقیه، کیفیت بالاتری دارد، به گونه‌ ای که جوش کاملاً صاف و بدون حفره است.
  • در این نوع جوشکاری امکان جوش و اتصال دو فلز گوناگون وجود دارد که در محل جوش، فلز آلیاژی به وجود می‌ آید.
  • در جوش لیزری نیازی به الکترود یا فلز پرکننده نیست و دو فلز بر اثر حرارت ذوب شده و به همدیگر جوش می‌ خورند.
  • جوشکاری لیزر سطح دقت و کنترل بالایی را برای جوشکاری فراهم می‌ کند. یعنی می‌ توانید از این نوع جوشکاری برای جوش دادن ریزترین قطعات به همدیگر (جواهرسازی، پزشکی و ..) استفاده کنید، بدون اینکه کمترین آسیب و خطا را داشته باشید.
  • انواع قطعات را به‌وسیله جوشکاری لیزری می‌توان به همدیگر جوش و متصل کرد. همچنین، در صورت استفاده از روش‌ های معمولی‌ تر جوشکاری، می‌ توانید نقاطی را که دسترسی به آن‌ ها بسیار سخت است، جوش دهید.
  • این روش درزهای جوش قابل تکرار و ثابتی را ایجاد می‌ کند. همچنین شما می توانید از خدمات جوش لیزر برای سوراخ‌ کاری و برش نیز استفاده کنید.
خدمات جوش لیزر در مشهد

دنبال خدمات حکاکی و برش لیزری هستی؟

مجموعه خیام لیزر اینجاست تا هر خدماتی که میخوای رو با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت برات انجام بده! از حکاکی و برش پارچه گرفته تا حکاکی چوب و پلکسی!

هر سوالی درمورد خدمات دارین میتونین از کارشناس های خیام لیزر بپرسین.

ارتباط با کارشناسان خیام لیزر
09159215066

انواع جوشکاری با لیزر

خدمات جوش لیزر در مشهد

انواع جوشکاری با لیزر به 2 طریق زیر تقسیم می شوند.

  1. جوشکاری سوراخ کلید
  2. جوشکاری رسانش حرارتی

جوشکاری حرارتی

در روش جوشکاری حرارتی، مواد بالاتر از نقطه ذوب فلز تا قبل از نقطه تبخیر گرم می‌ شوند. از این روش در جوشکاری‌هایی استفاده می‌شود که به استحکام بالایی نیازی ندارند. مثل لیزر چوب. همچنین از نظر زیبایی نیز قابل‌قبول است و سطحی صاف بعد از آخرین جوش به وجود می‌آورد. در این روش از لیزر کم‌مصرف استفاده می‌شود.

جوش سوراخ کلید

پرتو لیزر در این روش به اعماق فلز گرم شده نفوذ می‌کند و باعث جوش خوردن فلز می‌شود. این روش جوشکاری، جوش سوراخ کلیدی را تشکیل می‌دهد که در آن شرایطی شبیه پلاسما با افزایش دما ایجاد می‌شود.

تفاوت جوش لیزری با جوشکاری آرگون

 

نمونه جوش لیزر در خراسان

 

خیام لیزر، بهترین ارائه دهنده خدمات جوش لیزری در کشور

جوش لیزری فناوری و تکنولوژی است که از اشعه لیزر برای جوشکاری اجسام و قطعات استفاده می‌ کند. به‌ طور کلی لیزر در تمام صنایع مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد. خیام لیزر با به‌ کاربردن افراد باتجربه و تجارب ارزشمندی که از سال‌ ها تلاش در این حوزه کسب نموده و با استفاده از دانش روز در این حوزه، سعی کرده خدماتی باکیفیت و بی نظیر به مشتریان خود ارائه کند. شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مجموعه و درخواست خدمات با شماره  09159215066 تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات برش لیزر در مشهد، بهره مند شوید.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم روبرو وارد نمایید. و یا می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفر زاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد