خدمات برش لیزر در مشهد

آیا شما هم به دنبال بهترین ارائه دهنده خدمات برش لیزر در مشهد می گردید؟ شرکت های مختلفی برای ارائه خدمات برش لیزری راه اندازی شده اند که می توانید کارهای خود را به آن ها بسپارید. از مجموعه های منحصر به فردی که با تخصص و تجربه می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد می توان به شرکت خیام لیزر اشاره کرد. خیام لیزر تمامی خدمات برش لیزر فلزات و غیرفلزات را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد.

خیام لیزر، بهترین شرکت خدمات برش لیزر در خراسان

بهترین خدمات برش لیزر،خمکاری، جوشکاری و جوش لیزر و کوره رنگ در مشهد، توسط شرکت خیام لیزر انجام می شود. فرقی نمی کند در کجای کشور هستید، اگر به دنبال یک مجموعه حرفه ای خدماتی می گردید، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. خیام لیزر با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولیدی خود به همراه متخصصان مجرب می تواند انواع متریال های فلزی و غیرفلزی را برای شما برش دهد.

خدمات برش لیزر در مشهد

دنبال خدمات حکاکی و برش لیزری هستی؟

مجموعه خیام لیزر اینجاست تا هر خدماتی که میخوای رو با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت برات انجام بده! از حکاکی و برش پارچه گرفته تا حکاکی چوب و پلکسی!

هر سوالی درمورد خدمات دارین میتونین از کارشناس های خیام لیزر بپرسین.

ارتباط با کارشناسان خیام لیزر
09159215066

تفاوت برش لیزری خیام لیزر با رقبا!

امروزه استفاده از روش های سنتی عمدتاً منسوخ شده است و کمتر کسی از آن ها برای برش استفاده می کند. در واقع مزایای بی نظیر برش لیزری موجب روی آوردن افراد به استفاده از این تکنولوژی جدید شده است. ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ها و خدمات لیزری خیام لیزر نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات لیزری موجب متفاوت بودن آن ها شده است.

به همین دلیل خیلی از صاحبان کسب و کارهای صنعتی پروژه های خود را به شرکت خیام لیزر می سپارند. از جمله برتری های خدمات برش لیزر در مشهد نسبت به روش های سنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در هنگام استفاده از روش برش لیزری میان قطعه و ابزار برش هیچ گونه تماسی وجود ندارد.
  • دستگاه های برش لیزری فلزات و غیر فلزات تولید این مجموعه دارای سرعت و دقت بالاتری نسبت به روش سنتی است.
  • فرآیند برش لیزری در دستگاه های خیام لیزر بدون لرزش های جانبی و سر و صدا انجام می شود.
  • دستگاه های این برند دارای امنیت بسیار بالایی است، در نتیجه با استفاده از آن وقوع حادثه در محیط های کارگاهی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
  • با توجه به توان و دقت بالای دستگاه های برش لیزر برند خیام لیزر تولید قطعات با دقت بیشتری انجام می شود که رضایت و جذب مشتریان بیشتری را در پی خواهد داشت.

انواع خدمات برش لیزر در مشهد

خدمات برش لیزر در مشهد که توسط دستگاه های لیزر CNC صورت می گیرد به دو روش برش لیزری فلزات و برش لیزری غیر فلزات انجام می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

برش لیزری غیر فلزات

در این روش به کمک دستگاه برش غیر فلزات می توان برش اجسام و مواد غیر فلزی را به راحتی انجام داد. از جمله این مواد غیرفلزی می توان به پارچه، ام دی اف، پلکسی گلاس، مواد پلاستیکی، چرم طبیعی و مصنوعی و لاستیک ها اشاره نمود. این دستگاه ها عمدتاً با استفاده از CO2 کار می کنند، در نتیجه می توان از آن ها برای برش مواد کانی مثل شیشه، سرامیک و آینه نیز استفاده نمود. اگر قصد دریافت خدمات برش لیزر غیر فلزات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارید، کلیک کنید.

خدمات برش لیزر فلزات در مشهد

برای برش فلزات از روش های مختلفی مثل برش لیزری، هوابرش، برش واترجت، برش پلاسما، برش با تیغه های برش و … استفاده می شود. معمولاً در مواردی از برش لیزری برای برش فلزات استفاده می کنند که هدف برش فلزات با ضخامت کمتر از 8 میلی متر باشد. همچنین در مواردی که تلورانس مد نظر پایین و یا دقت برش بالا نیاز است کاربرد دارد.

البته لازم است که اشاره کنیم امروزه برخی از دستگاه های برش لیزر به نحوی طراحی شده اند که قادر به برش فولاد حتی تا چند سانتی متر هستند. اما با توجه به هزینه بالا و مصرف برق بسیار زیادی که دارند کمتر از آن ها استفاده می شود.

مزایای استفاده از خدمات برش لیزری خیام لیزر

استفاده از دستگاه برش لیزری خیام لیزر دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل این مجموعه در طی بیش از یک دهه فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و همواره در تلاش است که بهترین خدمات برش لیزر در مشهد و دیگر شهرها را به آن ها ارائه کند. از جمله مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه های برش لیزری این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سرعت بالا

برش لیزری در مقایسه با برش دستی چوب برای معرق کاری، هویه کاری برای ساخت مصنوعات پارچه ای و … دارای سرعت خیلی بالاتری است و موجب می شود که قطعات یکنواخت تری تولید شود.

دقت بالا

در این روش از پرتوهای نور با قطر بسیار ناچیز استفاده می شود به همین دلیل دقت خیلی بالایی دارد. در نتیجه شکاف ایجاد شده توسط دستگاه بسیار اندک است و ابعاد قطعات مورد نظر خیلی کم تغییر می کند، از این رو برای مواردی که سایز دقیق قطعات بسیار حائز اهمیت است دستگاه برش لیزری می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

نداشتن آلودگی صوتی

اکثر روش های برش با آلودگی صوتی بسیاری همراه هستند. اما طراحی دستگاه های برش لیزری خیام لیزر به نحوی انجام شده که دارای کمترین میزان صدا و لرزش است. از این رو به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

عدم تولید پیلیسه و سطح برش تمیز

با استفاده از برش لیزری لبه های قطعات در اکثر موارد کاملاً صاف و تمیز هستند. همچنین با توجه به اینکه از ابزار براده برداری استفاده نمی شود پلیسه تولید نخواهد شد. البته گاهی اوقات مانند برش لیزری آلومینیوم احتمال تولید پیلیسه وجود دارد.

خدمات برش لیزر CNC خیام لیزر چه کاربردهایی در صنایع دارند؟

خدماتی که مجموعه خیام لیزر توسط نیروهای متخصص و با تجربه خود با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی ها و ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا ارائه می دهد نیازهای بسیاری از صنایع را رفع نموده و بسیار کاربردی است. به عبارتی برش با دستگاه لیزر یا خدمات جوش لیزر  به جهت مزایا و ویژگی های فوق العاده ای که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای دستگاه برش لیزری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صنعت هوافضا
  • حمل و نقل
  • پزشکی
  • نفت و گاز
  • نظامی و دفاعی
  • الکترونیک
  • دریایی
  • حکاکی

سخن پایانی

با توجه به اهمیت دستگاه های برش لیزر و احساس نیاز به آن ها در صنایع مختلف شرکت خیام لیزر از سال 1390 با تشکیل تیمی مختصص از مهندسین با تجربه و مهارت و جوانان با استعداد کشور و استفاده از بهترین متریال فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه دستگاه های برش لیزر به صورت تخصصی آغاز نمود و خدمات متنوعی مانند برش لیزر، جوش لیزر، حکاکی لیزر، جوش CO2 و آرگون، رنگ کوره و خم و گیوتین عرضه نمود تا بتوانند به این ترتیب ضمن کارآفرینی گامی در جهت پیشرفت و توسعه صنایع و ارتقا کیفیت تمامی محصولات مرتبط با برش های لیزری بردارد و به هموطنان خود خدمت کند. شرکت خیام لیزر با تجربه غنی در خدمات برش و حکاکی لیزر توانسته بهترین خدمات برش لیزر در مشهد را نه تنها در خراسان، بلکه در تمام کشور به مشتریان خود ارائه دهد.

همان طور که در این مطلب اشاره شد دستگاه های برش لیزری دارای فواید و کاربردهای متعددی هستند و امروزه در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اما با توجه به قیمت بالای این دستگاه ها باید آن ها را از یک برند معتبر تهیه کنید که کمتر به هزینه تعمیر و تعویض قطعات نیاز داشته باشید. خیام لیزر از جمله فروشگاه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش دستگاه برش لیزر فعالیت دارد و دستگاه های خود را به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می دهد. در نتیجه می توانید با مراجعه به این مجموعه خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

شما می توانید با 09159215066 تماس بگیرید و انواع خدمات برش لیزری مشهد را در بالاترین کیفیت از شرکت خیام لیزر دریافت کنید.

 

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره 05136072452 (دفتر فروش) و 05136516161 (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم روبرو وارد نمایید. و یا می توانید با کارشناسان ما 09152159646 (خانم ظفر زاده ) و یا 09152159636 (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد